I break into your house each week, to sit and watch you while you sleep

Rubriklåt: Paradise med creeper, som jag har lyssnat på en del lately och nu i min twilightpodd-binge måste jag ju säga att exakt som den låten är Edward. Japp.
 
Hej och hallå gänget! Här är jag, en ganska seg men glad version av Memma. Min tjejbo är för övrigt bäst, för hon kommer med nutellamackor till mig nu för jag har inte ätit ordentligt idag och hon vill få i mig nåt. Vill gifta mig med henne. Och på tal om det, alltså de konstiga drömmarna har spårat! Inatt drömde jag att jag och Robert skulle gifta oss! Han är ju redan gift och var i drömmen också, och det var jag med. Men vi skulle gifta oss med varandra också. Jag fick totalpanik för att jag inte var helt säker och det var jag tydligen på mitt andra bröllop (med min tjejbo!) och grät och höll på. Så det blev inget. Så jävla weird.
 
Igår var min tjejbo hursomhelst också bäst, för hon lagade kycklinggryta. Jag fick testa en rolig hack-grej vi har och hacka nötter, vilket var jättebra för de slapp hamna överallt och ingen behövde hålla i en kniv ens. Dröm-grej. Vi åt kycklingen och tittade på mushmushmush, där Kalle åkte ut :((( vi blev lesena! Och Maja blev nästan ännu lesnare! Men hon är i alla fall kvar. Och när vi tittade skrev Henrik att ett nytt felix-avsnitt hade kommit! Hyyype! Så vi tittade på det och hade starka känslor, och sen gick Stella och la sig och jag satt uppe. Jag lyssnade på en massa peppig musik och blev hype, och sen pratade jag med Lilla om eventuella bokbål och annat knäppt. Och idag, ja idag har inte mycket hänt eller blivit gjort. jag har varit en mask basically. Så kan det va. Imorgon kanske blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0