I felt you in my legs before I ever met you

Rubriklåt: Nineteen med Tegan and Sarah, en av de mest gay låtarna ever
 
Annoushka: Jaa jag kan faktiskt då! Frågan är var och hur, men det ska väl gå att ordna :)
 
Hallå hallå, vi är tillbaka på bloggtiden på dygnet. Det känns seriöst som om jag bara sover, äter, bloggar och sover igen. Sååå jag kanske inte borde blogga så mycket just nu? Men så gör jag det ändå. Och igår efter blogget tvättade vi, som jag sa, och åt ägg och bacon. Det var goooottt. Och sen var det dags för projekt-möte! Lol jag låter som C när jag pratar om "projekt", håll käft Emma, men möte hade vi oavsett. Med lesbisk musik, chips och julmust, för så har man möte! Vi bestämde grejer, rimmade på ord (det måste man göra) och sen tittade vi på grejer och sov. Och idag har jag sovit och Stella har skolat, herregud vad är mitt liv ens? Bra att jag ska till lund snart alltså, fast jag kommer väl få panik av allt umgänge jag ska ha då förmodligen. Usch jag måste skärpa mig och göra saker på dagarna. måååste. med det sagt, ses imorgon fast jag säkert inte har mycket att säga då heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0