I think I've seen this film before, and I didn't like the ending

Rubriklåt: Exile med Taylor Swift och bon iver, från veckans cirkel-hopkok och en av de bästa höstlåtarna ever
 

Hallå från höstkylan! Vi tittar på en extremt deppig dokumentär om sex offenders men annars har vi det bra. Vi har haft en wholesome tid och till exempel ätit en jättegod bacon- och broccolipaj som Stella har lagat. Seriöst bland det godaste ever. På tal om goda saker så har jag startat en stark twitterbeef, nämligen kring faktumet att Stella inte gillar drömtårta. Hur fan kan man inte gilla det? Alex (inte ledis-Alex utan gbg-Alex) och Linus var de enda som höll med henne, crazypeople. Drömtårta är ju för fan det bästa i livet!

 

Vad mer har vi gjort? Städat har vi gjort, så nu kan man bo här. Nä skoja det kunde man innan också men man kan det ännu mer nu. Det är ju detta helt bisarra, att när man lagar mat blir det mer disk och stök! Sjukt! Det har jag ju inte direkt varit med om tidigare. Hursomhelst har jag också lyssnat på twilight-podden och skrattat åt den, sett andra avsnittet av prostitutionsgrejen på svt och pratat med team Osby om att spela ett instrument men höra ett annat (för den här dokumentären började med gitarrmusik men man såg en kille spela piano, detta störde mig), vuxna barn, årets upplaga av idol och hur jag ska köpa den berömda drömtårtan (”någonstans i Stockholm måste det ju finnas!”). Och nu tittar vi på den här mörka mörka dokumentären och jag väntar på att denna blogg ska funka. Den firar sin 14-årsdag (!) med att inte funka, that’s cute. Så hoppas jag kan få upp detta nu, annars kan ni veta att jag skrev det vid halv tio på kvällen den 30e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0