I was gonna tell you I wish all our wrongs could be right, I'm too late

Rubriklåt: Rearview med Anastacia, från veckans cirkelskiva och en riktig höst-banger
 
Hallå hej! Idag har jag inte bara legat i sängen, eller jo okej typ. Men supersnart ska jag gå iväg och ta mig till det blinda huset, så då händer det nåt. Och det gjorde det igår också, för då tog vi oss till Kista och gick på "shoppingrunda". Vi hade mycket att inhandla, till exempel alkohol (vi letade upp några av mina standardgrejer så nu lär det bli lättare), en luftmadrass och fler lakan till vår säääng. Vi hittade allt och dessutom meds till både Stella och Ester, så det var en stark runda. Vi åt också svingod friterad kyckling och mobbade de supersmå colaglasen (hur kan de ha så små glas utan gratis refill hur mår dem!) och sen åkte vi hem under lite drama för Stella tappade sitt ica-kort och var tvungen att spärra det på dirren. Spännande liv. Men vi kom hem, Ester tog sin tablett som en champ och vi tittade på dokumentärer, tvättade och pratade en massa om queer musik vilket är det bästa att prata om i hela världen. Typ i alla fall. Vi somnade sent (i Stellas fall jättesent stackars bäb) och idag har vi vilat, försökt ordna grejer här hemma och snart ska vi åka iväg på varsitt håll. Så om ni är trötta på tjatiga inlägg från mitt hemmasittande life kan ni vara glada över det, lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0