It's been a long time coming, but I'm gonna be all right

Rubriklåt: Long time coming med Caitlyn Smith, från veckans cirkel-hopkok och en så bra och välproducerad låt
 
Nämen vet ni vad det är ganska svårt att upprätthålla en blåg när man knappt lämnar lägenheten. Jag borde verkligen get out of here lite mer men jag vet liksom inte vad jag ska iväg och göra? Så himla oklart liv. Men vi har haft det bra och kämpat med vår diskho. På måndag kommer någon och kollar / fixar, jag längtar! Och idag kom både boendestödet och en lady som utvärderar boendestödet, så det var mycket. Men ladyn var snel och lyssnade på vad Stella sa, vilket ju faktiskt är allt man kan be om här i livet när det gäller ens insatser. Vi har också lagat lax (den blev fucking perfekt!) och tittat på de sista två avsnitten av den fruktansvärda (in a good way) prostitutionsserien på svt. Satan vad jobbigt det var, de första två var okej men this shit hit hard på ett annat sätt. Vill krama alla tjejor som söker sig till detta, varenda en! Fyyyy fan. Och nu sover min tjeja och jag chillar med min twilightpodd (snart har jag hört alla avsnitt som kommit ut woop), så ja det här var ju himla spännande eller hur. Men imorgon blir det nog mer intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0