Spelman håll fast vid din gamla fiol, för hon är din farkost i natten

Rubriklåt: Spelman med Esbjörn Haselius, första låten i stråklistan
 
Hej från vår kaoslägenhet! Mer kaos än vanligt, för vi upptäckte idag att diskhon fucking läcker. Det är inte lätt. Hoppas svenska bostäder svarar imorgon. Så det är lite miserabelt, men vi kämpar på och har det ganska bra ändå. Igår var mitt största projekt att lägga in låtar i vår (min, Lillas och Onnas) nya spellista, med låtar med fina stråkar i! Det är det bästa! Så vi la in en massa i den och höll på, och när Stella kom hem lyssnade vi på nya flashback som bland annat innehöll en rihanna-fanboy av orimliga proportioner. På kvällen åt vi äggmacka, tittade på youtube-standup och lyssnade på bruce för cirkelens räkning. Det var många fioler och mycket banjo i den, så jag var glad! Vi hann också skratta jättemycket åt den jättestora hunden i vårt område som hatar Stella (vi har sett honom tre gånger och han highkey bitchblickar Stella varje gång!), leta upp en massa info om bottom surgery för transmän och hur fan det funkar (eller "sitta uppe och kolla på kukbilder" som Stella sa) och fnittra som töntar istället för att sova för det var tydligen svårt.
 
Så vi sov en massa idag istället, och sen märkte vi vad som hade hänt i köket. Jävla mög är det. Vi kollar på gordon ramsay ("tur att vi inte har en restaurang i alla fall", kan jag ha sagt) och försöker typ samla ihop oss. Starkt content eller hur. Ses imorgon med ännu mer starkt content!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0