There's definitely, definitely, definitely no logic

Rubriklåt: Human behavior med Björk, för den var precis med i gilmore girls och är en så bra vintrig låt <3
 
Hej från soffan! Jag och mamma tittar på gilmore girls och har det bra, och snart ska vi äta mat. Mycket hype. Och jag har en massa trams att berätta om! Som att igår efter blogget träffade jag Saga! Vi gick ut på stan och slog oss ner på botulfs, för det är klart vi gjorde. Där diskuterade vi skol-organisation, om Ed Sheeran är lik maroon five (jag tyckte det var taskigt) och att man faktiskt kan bli utkastad från botulfs. Men det blev vi inte, men vi gick ändå därifrån och till subway för middag. Mummms. Där pratade vi om svenska som andraspråk, bröllopslokaler (Saga ska gifta siiig!) och säkert annat, och sen avslutade vi kvällen med en drink på ansiktspuben, vilket var mycket trevligt (bästa rom & colan ever) och där jämförde vi knäppa saker vi gör med våra partners och hade det bra. Goslig kväll som slutade redan innan 20, så jag kom hem och vilade och hade det bra.
 
Idag vaknade vi alla sent, och efter lite mer sömn för min del kom Sara och Benjamin på lunch. Vi åt soppa och catchade up en massa. Det var gosligt att träffa dem, och sen åkte jag, mamma och mormor till Ystad! Ja, för jag skulle prata om boken på biblioteket! Där jobbade ett helt fotbollslag (så många folk!) och jag trooor att det gick bra! Det kändes i alla fall bra, jag fick sagt allt jag skulle säga. Och efteråt fikade vi på ett konditori, med prinsessbakelser och allt! Mummmms! Älskar utflykter <3 och nu ska vi få äta pappamat, jag är så peppad! Men trött. Väldigt väldigt trött lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0