Ville ta mig upp på en gång, så jag la min tid på min konst

Rubriklåt: Förebild med Jireel, en låt jag vibeat med mycket i år trots att han sjunger riktigt tramsiga grejer i den
 
Hej hallå från sängen! Vi ska inte åka härifrån förrän lite efter 5, så jag hann vila, woop woop. Och bloggen funkar igen praise the lord, och igår var vi hos veterinären med en liten Ester. Sara körde oss dit (eller ja Stella körde ofc) och vi hann prata om skillnaderna mellan de baltiska länderna (och Lettlands bananas stavning av namn) och bli bortblåsta i en kaos-storm. Hos veterinären tog vi blodprov på stackars Ester, för vi ska kolla om hon kan ta astma-meds. Så de stack i hennes små ben :( och hon var så duktig! Inget klös eller bit, bara lite gnäll. De sa att hon var den snällaste patienten de haft den dagen <3 bästa hon!
 
Vi åkte hem och Stella var ledsen över hur jobbigt det var att hålla fast en katt så hon blir stucken, så vi kramades och köpte maxmat. Med milkshake <3 love that shit. Och sen tittade vi på dokumentärer som "lasse" (Hannes Råstam) hade gjort! Så jävla bra han är! Vi såg honom förinta en tönt som hette Gubbjan (skojar inte) och vrålade av hype när han snapade sönder. Så himla mysig kväll blev det! Och idag har vi sovit som bäbar och kramats och nu pluggar Stella skatterätt som en king trots att hon har jätteont i sin höft. Fuck off reumatism ska mörda dig! Att folk ba får ha ont och ingen gör nåt åt saken, det gör mig så jävla arg fast jag vet att det är så vanligt. Eller kanske just därför. Aja, ska vila med min podd en stund nu, ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0