When all is said and done, you'll believe god is a woman

Rubriklåt: God is a woman med Ariana Grande
 
Hej och hallå! Ni undrar ju såklart om jag somnade efter inlägget sist, och svaret är...nä. Typ vid 07 kanske jag somnade? Stabilt. Men sen blev det en bra dag. När jag väl vaknade tittade jag på youtube och hade det bra,  och fram mot kvällen mötte vi upp en styck Sara som kom hit! Som i syster, inte moster alltså. Vi (Stella) lagade spännande köttbullar och vi lyssnade på systrarna rävås 2021, som är en riktigt märklig men bra lista. Rubriklåten fick oss att diskutera "blackfishing" (att se mörkare ut än man gör) och trams av denna sort, vi letade restauranger inne i stan och livet var härligt. Och sen blev det filmtittning! Vi tittade på en dvd vilket var oerhört retro, nämligen chicago. Det är en jävligt konstig film, måste jag säga, men bättre än jag mindes den. Vi åt ben & jerrys, mummmms, och kom fram till att alla var otroligt unlikeable i filmen. Sen pratade vi lite om hemska böcker och annat deppigt, och nu ska vi sova. Denna natt ämnar jag sova ordentligt och imorgon blir en jävla händelserik dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0