Don't meet your heroes, they're all fucking weirdos

Rubriklåt: 929 med Halsey, som vi relaterade till starkt idag
 
Hej hallå från min blindhus-retreat! Har det så jävla bra här, det ska jag säga, men imorgon ska jag hem till min tjejbo igen och det är också bra. Och jag har ju massor att säga, känns det som, så vi börjar igår när jag och Stella tog oss till Kista. Vi handlade på systemet och försökte rösta i kyrkovalet, men kyrkjäveln var stängd, så istället tog jag mig vidare till blindhuset. Eller ja snarare farsta, där jag och Kiti köpte lampor och vi köpte groggvirke. Så det var ett jävla event allt det här, men till slut landade vi hos Onna och fick kycklingpasta! Det var gooottt! Jag och Kiti drack konstiga groggar (ibland med loka crush, dock inte med flit, rekommenderar ej) och vi alla pratade om system-erfarenheter, hur monogami funkar, random skvaller om folk vi inte kände och säkert en massa mer. Kvällens höjdpunkt var också när vi jämförde chokladbollar, för både Onna och Kiti hade bakat (utan att prata med varandra). Kiti sa till Johannes att vi skulle jämföra och han svarade "är det som kukmätartävling för tjejer?" svaret är fan ja. Onnas vann, kan jag nämna, men båda var gooooda.
 
Idag har jag och Onna haft en riktig jävla segdag. Vi har lyssnat på bokar och roastat dem, kommit på smarta saker om harry potter, upprörts över Astrid Lindgrens djurhållning och haft det så himla mysigt. Vi åt äggröra till brunch och skrattade åt allt möjligt trams, och på kvällen köpte vi mat (men framför allt milkshakes) och lyssnade på braaa låtar som vi hyllade väldigt passionerat. Och nu sitter jag här och snyltar på hennes loka och har det bra, och ska nog snart sova tror jag för hon kommer gå upp i ottan och jobba imorgon. Vi ska ha jobba hemma-dag och det kommer bli så mysligt! Ses när detta hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0