Du är snäll och gratis jag är fuck you pay me

Rubriklåt: Megalomani med maskinen, som vi hörde igår och som "har lite klass" enligt Kiti, sant ändå
 
Hej och hå från lägenheten blå! Wait jag vet inte vad det är för färg på väggarna här? Nu frågade jag och hon säger att de är vita. Så...inte så blå. Aja. Vi tittar på todd och Sherlock försöker vara snel mot Jossan, men Jossan godkänner inte detta beteende. De kämpar på. Och igår var också en goslig dag. Vi chillade oerhört mycket på dagen, men Stella rensade också i klädkammaren (wooop) och jag lärde mig hur ett sopnedkast fungerade och att man kan ha trä-pellets istället för kattsand. Det sista upptäckte jag när jag försökte tömma en kattlåda och det såg ut som bara klumpar och ingen sand lol. Starka lärdomar. Och efter mycket väntan och poddlyssnande kom Kiti hit! Vi åt Stellas omtalade kyckling, som var gooood, och lyssnade på hiphoplåtar. Vi drack bubbel och pratade om att värdera djur högre än människor (it's weird), rättegångsdramat som just nu pågår, problem med att vara funkis i ett förhållande, Lunas väldigt gulliga mail-skrivande (fick hjärtstillestånd hallå) och såklart en del om hiphop för vi lyssnade på det. Vi försökte rappa olika låtar (det gick itne så bra) och hade det bra, men natten blev sen och efter mycket uber-krångel åkte Kiti hem och vi föll i dvala. I alla fall jag, Stella hade svårare för dvalafallandet. Men idag vaknade vi seeeeeeent och har typ bara chillat och duschat och nu lärde jag mig hur diskmaskinen funkar woop we're getting somewhere! Och nu ska vi gå ut och små-handla, ha det bra gänget detta blev ju kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0