I won't sit down, I won't shut up, and most of all I will not grow up

Rubriklåt: Photosynthesize med Frank Turner, för vi lyssnade på den och en massa annan frank igår <3
 
Hej från ångest-emma! Har mått riktigt jävla kasst de senaste dagarna och blir helt knäpp i huvet av det. Tror hela tiden att alla är arga på mig, att allt ska gå dåligt och att jag ska förstöra allt. Det är väldigt utmattande. Så bloggat har jag inte gjort, och det mest intressanta som hänt är att i torsdags gick vi ut och åt med Stellas mamma. Vi åt på lax- och lammstället och pratade om knäppa saker Stella säger i sömnen (natten innan bad hon om ursäkt för att hon lagt "numret" på en skum sexsite, det hade med podden att göra), hur konstigt jag tycker det är att folk har sommarstugor och firar midsommar med att resa bort (stockholmare är konstiga!) och en massa annat som jag inte minns nu. Annars då? Jag har kaninhålat på flashback och skrattat åt grova språkbruk och tramsiga killar, vi har ätit hamburgare under glatt frank-lyssnande, vi har kramats massor och tyvärr har jag som sagt mått riktigt sämstigt. Flytt-ångesten har hunnit ifatt mig och det mesta känns otryggt och liksom fel. Men vi fick plommon av Stellas mamma, så vi ska göra tårta med dem och det kommer nog bli bra. Fast jag ställde in att gå på fest. Det känns dåligt. Fast också bra för jag behövde det. Så, det var ju muntert, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0