Jag vill ha kontroll men du får mig, får mig å fucka ur

Rubriklåt: Ta slut med Sofia Jannok och Ayla, som Kiti påminde mig om igår och jag bara just det jävlar det är ju en bra låt
 
Hej från natt-emma igen! Jag ska snart sova, så jag tänkte blogga lite snabt om denna mini-dag. Det är verkligen en mini-dag för vi sov orimligt länge. Det var uuuunderbart fast jag drömde att Jacob Hellman hade skrivit en incest-låt om en läskig mamma som molestade sin son. Det lät inte som han, utan mer som någon annan men jag kommer inte på vem. Läskigt var det. När vi väl släpat oss upp tittade vi på reddit-klipp och en lång och hemsk video där en lady berättade om cray pedofiler som typ tycker att det är rimligt och att barn kan samtycka. Blääärk. Jag pratade också med Lilla om hennes sämstiga lärare (vars jobb det är att hon ska lära sig saker, glöm inte det babis) och att vi saknar att leka lekar, och med Kiti om att ha för många dörrar i sitt hem och annat trams. På kvällen köpte vi mat från kycklingstället (de har typ bara kycklingrätter, älskar det) och...beställde en säääng! Vi ska ha en dubbelsäng som är våååår! Den kommer på måndag och jag superjävlalängtar <3 om inte annat för att inte bli utträngd av Stella och Sherlock / Ester / båda. Jossan håller sig utanför sängen när man ska sova och för det älskar jag henne. Och det var min mini-dag idag helt enkelt, nu sitter jag bara här och har lyssnat på halseys skiva mer ingående och duschat och annat man kan hitta på när ens tjejbo sover. Men det ska jag också (försöka) göra nu, godnatt gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0