När psykakuten blir ett hem och kärleken en fiende

Rubriklåt: Rocknroll will never die med Mares, som vi hörde idag när vi fixade mat och it's such a goddamn jam
 
Hallå gänget det är lördagsbloggningsdags! Starkt långt ord anser jag. Här lyssnas det på flashback och Stella fixar grejs, just nu oklart vilket grejs men jag tror hon tömmer kattlådor. Eller jag vet faktiskt inte men nåt gör hon. Usch nu låter det verkligen som att hon gör allt, men så är det inte obs. Okej nu vet jag vad hon gör, hon väger tavlor. Det är logiskt men jag orkar inte förklara det. De ramlade i alla fall i golvet nu så jag känner att hon inte respekterar min property! Hon klagar på att jag påpekar att hon har många tavlor med nakna tjejer (sex stycken) så gör hon sönder ramen till min florence-poster? Nä vet du vad!
 
Okej okej, jag ska gå tillbaka lite i tiden, och idag har vi varit ute och kört med Stellas moster. Stella var mycket bra på att köra anser jag och vi upptäckte nya platser i Stockholm och fick höra anekdoter om kaniner i rondeller och annat knäppt. Vi hann då också köpa kattmat (till alla utom Jossan som fucking vägrar äta den bra maten jag får panik) och mat till oss själva för vi är såna jävla adults. Denna mat lagade vi sen, bland annat gjorde Stella tsatsiki åt mig mummms. Det finns kvar av denna och jag ämnar äta upp den imorgon eller inatt om jag inte somnar. Längtar. Och nu ikväll har vi ätit godis och tittat på kitchen nightmares och som ni ser krigat om tavlor, och livet är mycket bra. Som sagt blir det ganska korta små inlägg i den här lilla blågen, men så kan det va, imorgon ska vi iaf träffa folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0