Stockholm vaknar långsamt, på droger och på sorg

Rubriklåt: Columbus med kent, för så känns det när jag inte kan sova
 
Hej från mig och mitt trasiga dygn! Det går fan inte bra för mig, det kan jag ju säga, men blogga kan jag göra och igår var ju en dag. Då planerade vi inför framtida hypiga projekt (blä jag låter som c när jag pratar om "projekt") och åt lövbiff med bollar och svingott vitlökssmör. Vi såg en ny video där Felix var orimligt full (saker man inte var beredd på att se lol) och sen lyssnade vi på ett mord som var så jävla jävla mörkt. Vi hade redan sett dokumentären om fallet, så vi hade hört det förr, men ändå. Burr. Och sen skulle vi sova, men som ni nog har räknat ut så hände inte det. Så jag satt uppe, helt klarvaken, och lyssnade på...en podd om twilight. Stella tycker att jag är knäpp för detta men det är kul! Jag försökte såklart sova ett gäng gånger också, men när Stella vaknade vid halv åtta var jag pigg som fan och redo för frukost lol. Så då hade jag en bra och produktiv dag eller? Nej, jag somnade efter frukost och vaknade vid fyra. Fyyyy faaaaaan vad dåligt och skamigt det känns. Och inte nog med det, för katterna har totalt spårat och bråkat hela dagen. Stella märkte att kattknark-sprayen var slut, och tyvärr verkar det funka med en ny, så vi måste nu droga våra katter för att de ska komma överens tydligen. Thanks life. Så, jag är inte så jävla munter, men ska försöka skärpa mig. Jag vet bara inte riktigt hur jag ska somna inatt...jag måste vara uppe på dagen imorgon...mög är allt. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0