they say you're with friends but you're with her tonight, checked your location good fuckin try

Rubriklåt: If you're gonna lie med Fletcher, en dänga jag och Kiti vibeade till under pannkaksätning
 
Hej från inte natt-emma! Eller alltså jo det är ju objektivt natt men jag menade att Stella fortfarande var vaken så det var inte samma version av Emma som igår. Rimlig logik. Men idag hörni, det har varit en lång jävla dag kan jag lova. Och jag har åkt till mina homies i blindhuset! Jag åkte dit vid lunch typ, men fick vänta på centralen i nästan en timme för ledsagningen dök aldrig upp. Konstigt dock för det fanns en ledsagare på plattformen, som kände igen mig, men hon kunde inte följa mig för hon skulle vakta folk från kina som spelade in en film. Det var tydligen en grej. Men till slut kom en annan ledis, som också var snel, och jag kom fram till Onnas hem där blåbärspaj väntade. Mummms. Kiti hämtade barn i olika omgångar och Ida dök också upp, så det var ett himla liv till Onnas stora glädje. Vi pratade om hur man ska hantera att någons partner är med i en sekt (önskar att det inte behövde pratas om), vilka våra bästa egenskaper är, greveholm och en massa annat. Lee åkte runt på Idas rygg (hon ville att jag skulle vara häst men nej) och när Kiti kommit tillbaka och Ida gått blev det pannkaksmiddag på hög nivå. Det var supergott såklart och jag fick dessutom hänga med Lee en massa och det blir jag så glad av. Älskar de jävla ungarna. <3
 
Mitt i pannkakorna kom Fredrik för att lämna glasögon och vi bjöd in honom på pannkakor och häng. Så kan det gå. Vi pratade om systemskämt, drog-instinkter, hur man hanterar sjukhusskräck hos barn, att jag inte följer alla homofiler på twitter (det gör jag inte!) och en massa annat blabb. Trevlig kväll och dag och allt sånt och sen stapplade jag hem i en lagom dyr taxi och nu är jag hemma och lyssnar på nya flashback. Det är ett konstigt avsnitt anser jag, men livet är lite konstigt så det är inte så konstigt. Japp exakt så sa jag nej det här går ju inte nu måste-måste-måste jag sova eller åtminstone hålla käft märker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0