Det är en dag imorgon, det var en dag igår

Rubriklåt: Se dig om med Lars Winnerbäck, som vi lyssnade på igår och också I mean he's not wrong?
 
Hallå hej! Jag är sen som en tönt, och borde ha åkt iväg för länge sen, men det visste inte jag! Det var oklart som fan faktiskt även om ingen skulle hålla med. Men jag måste ändå dricka upp mitt te innan jag kommer, så jag bloggar samtidigt om gårdagen. Då sov vi massor såklart, och hade en riktig gosdag. Vi åt glass, kramades, kattgosade, lyssnade på poddar (ibland vår egen) och pågick, och sen åt vi fancy köttmiddag för det var vi värda. Det blev riktigt bra kött! På kvällen pratade jag med Lilla och team Osby som hängde och vi gaggade om vilka som kremerar folk, hur jag förhåller mig till att berätta saker ("jag antar att om jag berättar för Emma så har jag berättat för alla!") och hur det ska gå till att bo i en tom lägenhet i påsk. Det kommer faktiskt att vara ganska spännande. Sen skrev jag en oerhörd prata till podden, som kommer bli...en resa i emmas hjärna mer än någonting annat. Jag kämpar på! Jag gillar ju när det handlar mer om mig än artisten lol, men så kan det vara. Och sen sov vi till slut och nu är det hög tid för teet att svalna så jag kan åka hemifrån! Vilken dröm för er, för det blir bloggning om något annat än mitt hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0