Det är henne du besjunger och mig du kan få

Rubriklåt: Vacker vid vatten med Maud Lindström, en härlig visdänga
 
Hallå från sängen! Om sex timmar ska jag vakna och stappla upp, så det är synd om mig. Jättesynd. Men idag har varit en goslig dag. Stella har skrivit en pledering (eller "pläd" som det sen fick heta), jag la upp ett härligt litet poddavsnitt och vi tog en härlig eftermiddagsnap för det var det dummaste vi kunde gjort. Eller det kanske bara var jag som sov, vem vet. Sen lagade Stella broccolisoppa som var hur god som helst, och sen spelade vi in en härlig podd som mest gick ut på låtrekommendationer. Det blev den viben. Och efter podden var det pannkaksdags! Japp, podd mellan matar, rimligt. Vi lyssnade på homohits-listan och när jag tog en stor tugga pannkaka med nutella, banan och grädde samtidigt som strula med siri spelades, då nådde jag fan en lesbisk utopi. Fan vad bra jag mådde. Och det var den här lilla dagen, nu ska jag verkligen försöka sova så fort som möjligt så jag får lite jävla sömn! Ses...i min gamla lägenhet! Sjuuukt visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0