Det är väl dags att gå hem men jag står kvar, varför bryr jag mig, bryr jag mig ens?

Rubriklåt: Bon voyage med dotter, such a goddamn banger som vi har nynnat på en del idag
 
Hallå från onna-hemmet! Här har jag hängt i ett dygn nu typ och ska snart åka hem. Hon behöver ju lite extra stöd nu för hennes katter har åkt nu :( hon har behövt lämna bort dem och det är heartbreaking! Jag kom hit i alla fall och vi åt fläskkaré med pommes (mummms), lyssnade på boklistan och pladdrade om terapi, ord som inte finns (plantationer till exempel) och kattsaknaden, och när hon somnat lyssnade jag på cirkelskiva och hade det bra. Fast vad konstigt det är att kunna ha sladdar och grejer ute och inga katter kommer och äter dem! Så ska det ju inte vara!
 
Idag vaknade vi kräktidigt såklart, men Onna lagade äggröra och bacon som blev helt perfekt! Jag vrålade av hype lol. Hon jobbade en del och efter ett tag gick vi ut och åt glass i solen. Det var amazing! Vi fick sol och en hel jävla fågelkavalkad på köpet, och gott var det med glass dessutom. Vår är fan det bästa. Sen har vi jobbat och haft det bra, och jag hittade en sjuk grej: att forskare hävdar att man inte kan vara född blind och utveckla schizofreni. What the actual fuck? Det kan ju inte vara så! Men så hävdar folk. Jag kunde inte riktigt släppa detta, men har också skrivit lite och nu lyssnar vi på mer bokar och jag ska snart åka hem. Det kommer bli mysligt för där är min tjejbo och mina kattor! För dem saknar jag, tönt som jag är. Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0