Du skulle aldrig skriva långa brev där du uttömmande förklarade att jag trots allt i själva verket vill ha dig, jag har bara inte märkt det

Rubriklåt: Åhlens med skator, en otrolig låt jag hörde häromdagen
 
Hallå oj jävlar klockan är tjugo över tre. Fan då. Men ja, det är nattbloggning. Stella sover, sherlock sover vid mina fötter, nyss låg jossan och vibeade på mitt bröst så jag peakade i livet. Också så sjukt att de kan vara i sängen samtidigt? I flera minuter? Bananas!
 
Idag har jag hursomhelst varit ute, sjukt nog. Visste ni att det är så kallt att man vill dö? I had no idea men seriöst det är så kallt! Och det blåste iskall snö-vind! Jag skrek "sluta!" åt vinden, det gjorde den inte. :( men vi var i kista och åt middag och handlade, vilket väl var okej, men vi var kränkta över att det var en massa folk där. Jävla folk kan de sluta vara på...ställen. Men vi lyckades få hem allt vi skulle ha och sen spelade vi in en podd! Teaser: det kommer ingå spindlar i podden. Inte i vårt hem obs utan i det vi berättar. Oj jävlar, nu flög Sherlock upp men la sig igen. Hon drömmer nog något sjukt. Undrar vad katter drömmer? Anyway...annars är det mest spännande som hänt idag att Stella har attackerats av folk som, sjukt nog, försvarar Micael Jackson från pedofilanklagelserna. De här människorna pratar inte ens svenska, men hittade hennes svenska tweet om leaving neverland och gick loss. De kallade henne caren, skojar inte. Hon var ganska nöjd med det men folk är fan psycho in the head. Så, det var allt mitt pladder för i afton, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0