He calls me the devil, I make him wanna sin

Rubriklåt: Hotter than hell med Dua Lipa, som vi hörde idag och ändå en oväntat bra låt
 
Hallå från mellanvångsvägen! Livet är så konstigt hörni. Här sitter vi i soffan så många har suttit i, vi ska inatt sova i min gamla säng, men ingenting är som vanligt. Det är fel möbler på fel ställen, fel saker i lådorna, allt är fel! Jag får paniiiik! Men ja, det känns ändå fint att få klappa på lägenheten innan den försvinner.
 
Men ja, idag började orimligt jävla tidigt med att vi stapplade ut ur huset 06:30. Vi hamnade på ett vidrigt fullt tåg, men vi tog oss genom den resan också, och när vi kom fram till Lund mötte vi pappa som skulle ge oss en nyckel hit, men när han ändå var där gick vi och åt lunch på viggos. Där fick både jag och pappa så mycket sås på våra burgare att det fucking rann överallt, men det var gott så det gjorde inte jättemycket. Vi pratade om oerhört homosexuella män (som ibland till och med är hetero) och anant jag inte minns och sen landade vi här. Efter en liten nap kom Saga hit för lite eftermiddagsdamhäng och så mysigt det var! Hon quizade mig på taylor swifts singlar (jag var kingen), bubbel dracks av de som dricker bubbel och vi pratade mycket om låtar om queers gjorda av heteros, hur äldre cispersoner benämner transpersoner, vad som är gen z och inte, restauranger som ger sina rätter / drinkar fancy namn man inte vill beställa och en massa annat. Det var väldigt fint att hänga med henne, och dessutom gav hon mig en vårkappa! Bara sådär! Hon skulle göra sig av med den och tänkte på mig, och den passar som en fakking dröm! Så livet var bra, men nu på kvällen har både jag och Stella varit seriösa wrecks av utmattning och bara mått sämst över typ allt som gick att må sämst om. Men nu ska vi sova, det behöver vi! Ses efter megapåsken imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0