I don't hate you babe, it's worse than that, cause you hurt me and I don't react

Rubriklåt: Resentment med Kesha
 
Jag undrar om du tycker om mig. Och ännu mer undrar jag om du tycker om mig. Det borde jag inte undra. Jag vet att jag älskar dig, men det säger ganska lite. Och jag vet att jag inte kommer ifrån dig, att det inte går. Men satan vad trött jag är. På att skriva såna här inlägg, på att fundera på hur fan vi ska lösa att vara vänner öht. Åren bara går och det blir inte bättre. Hela tiden händer fler små saker som gör ont. Vi glömmer hela tiden bort allt för det är så mycket. Konflikterna avlöser varandra och så har jag det inte med någon annan. Så jag borde ge upp. Men det går inte. Det finns inget sätt och det känns som för mycket drama ändå. Allt handlar till slut om att undvika drama. Jag vill vara lätt att umgås med, smidig och bra, men du tycker ändå att jag är drama. För dramat läcker ur våra porer hela tiden, all toxic skit spiller ut när vi minst anar det. och jag blir så fucking trött. Det gör ont i hela kroppen och jag vill inte behöva tjata mer. Men jag vill inte ge upp heller för då ger jag alla rätt. Vilket jag inte vill, fast det inte spelar någon roll. So I keep going. Inget förändras, någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0