I don't know who you are but I, I'm with you

Rubriklåt: I'm with you med Avril Lavigne, från veckans cirkel-hopkok
 
Hallå från natten! Stella, hennes tyngdtäcke och Sherlock tar upp hela sängjäveln, men annars är det bra. Jag har inte haft störig ångest idag woop! Men jävlar vad det händer jobbiga saker hela tiden. Man är fan aldrig redo. Liksom inte kris-saker, men random vidrigheter som bara pågår hela hela hela tiden. Man blir trött. Men idag har varit en dag och jag har till exempel pratat med Linus och försökt fånga hans tanke-bollar om olika saker. Jag beskrev det som att jag stod och höll upp händerna för att fånga hans passningar och han sa att han tänkte på mig mer som en målvakt. "men jag vill ju fånga dina bollar, inte skydda målet!" vi har rimliga samtal. Jag tror i alla fall att jag lyckades fånga bollarna någorlunda!Vi pratade också om olika sinnessjuka grejer vi gör och att han måste chilla med att bjuda en massa tjejer på fika. Jag tänkte mig att han ba sprang runt och bjöd alla på fika men det var inte riktigt så det var lol.
 
Sen hade Jag och Stella en bra och konstig kväll med äggmackor, svingod bananglass och leaving neverland. "jag vill se nåt heeemskt!" sa hon, så det blev den. Ja den är fan riktigt hemsk. Just att ingen tyckte det var konstigt att barnen ville sova hos Micael...jag kan inte ens tänka mig att be om en sån grej? "hej mamma får jag sova hos den här andra vuxna"? Okej det där lät som victim blaming, det var det inte, det är bara så jävla sjukt i huvet att han kom undan med det så länge. Vill mörda honom fast han redan är död. Så, det var den här lilla dagen, en torsdag bland alla. Ses imorgon I suppose med ännu ett litet mini-inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0