I will wait, I will wait for you

Rubriklåt: I will wait med Mumford & sons, från veckans cirkel-hopkok och en riktigt vårig låt i min värld
 
Hallå från våren! Vi väntar på Daisy och Alex som ska komma tillbaka från Umeå, men tills de kommer kan jag blåga. Men när jag lämnade bloggen sist skulle jag åka hem från Onna, and so I did, men när jag satte mig på tunnelbanan insåg jag att jag inte hade någon telefon. Såååå det var en spännande resa, som alltså inkluderade tågbyte med bokad sl-ledsagning. Thank fucking god att ledisen dök upp och att Stella hade koll på vilket tåg jag kom med, så inget hände, men det var otroligt läskigt. Jag kom hem i alla fall och vi åt hamburgare (men vi hade inte fått någon gurka i vår mathemshandling, vad är detta för beteende) och tittade på alla mot alla. Det var typ det.
 
Idag har jag sovit en del, men drömde också hemska drömmar om konstiga familjehemligheter men också om ett band med fyra killar som kallade sig "the kvartettes". ja, med kv. jag tyckte att de var töntar. Men på eftermiddagen åkte vi till Kista för att köpa viktiga grejer, och såklart för att äta glass i solen! Det blåste en del tyvärr, men glass i solen är ändå peak liv. Och ja, det är det som har hänt. Jag saknar min telefon (jo faktiskt) men annars mår jag bra, och snart blir det gäster och mer fyra-personer-podd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0