I've never seen her look more happy, I guess from ashes we can really grow

Rubriklåt: My best friend's weddings med the chicks, för vi lyssnade på dem idag och det är en fin låt
 
Hallå blogg-blobbar! Hur mår ni denna afton? Bra hoppas jag, det gör vi. Vi har haft en så snel och goslig helg! Igår var vi iväg i Kista, eller mest var det Stella och Emma Black som var iväg haha, men ändå. Vi åt middag på kycklingstället bland alldeles för mycket folk, och sen handlade vi en massa jox. Till exempel påskmust! Älskar must! Och dumle! Man mår ju. Vi lyssnade också på en dokumentär om de finska krigsbarnen, som var riktigt bra men också så jääävla hemsk. Ett parti fick vi stänga av ljudet för det var så vidrigt. Älskar dokumentärer och att lyssna på dem med min tjejbo <3
 
Idag har vi sovit helt orimligt mycket. Det var: magiskt. Men vi har kramats och tittat på tv-grejer och haft det bra, förutom när vi råkade sätta på alla mot allas absolut första avsnitt och fick total panik för att ingenting var som det skulle. "De kommer från andra hålleeet!" skrek Stella och vi var förtvivlade. Jag har pratat med Lilla om allt vi inte vet om den andra längre, hur stort Lund är (inte särskilt), hur man inkluderar partners i familjen och annat gosligt. jag saknar hennnne! Hon är inte ens hemma på påsken när jag kommer ner jävla unge. Men ja, nu på kvällen har Stella bakat cookies (!) och vi har lyssnat på bra musik som the chicks som jag sa och också brian falon, som jag typ har fattat grejen med nu tror jag. Så vi har det bra, ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0