Jag älskar din mjälte!

Nä, jag kom inte på nån rubriklåt idag, så det blev ett utrop från Stellabella när vi pratade om att älska någons insida och hur man kan tolka det bokstavligt.
 
Hallå hej jag hinner egentligen inte blåga, men jag orkade inte igårkväll så jag drämmer av det nu. Och vilken dag jag hade igår! Jag åkte in till stan och träffade mamma och pappa, som var upe i huvudstaden. Vi gick till en fiskrestaurang och åt fish and chips, som var så jävla gott. Det var fancy fisk så man kände sig lite extra lyxig lol. Vi satt ute trots lite för kallt och pratade om allt möjligt som pågått sen sist, och sen blev det shoppingäventyr. Vi landade på stadium och jag hittade till slut skor, och också en amazing säljartjej som föreslog att jag skulle ställa fötterna på en scanner och kolla hur jag belastar för att köpa någon fancy sula. Det slutade med att både jag, mamma och pappa köpte fancy sulor, haha. Kingig var den tjejen, ge henne en befodran tack.
 
Sen var vi otroligt sugna på en öl / ett glas vin, Så vi landade på ett eminent café och drack nämnda drycker och jag och mamma åt en otrolig choklad- och kolapaj. Alltså vill bo på det stället! Så det gjorde vi ett tag och där pratade vi om representation, ickebinära och vad grejen är där (det var starkt), tjejer med konstiga skor som gick utanför (jag blev kär) och annat jox. Sen tog vi en paus på deras hotell innan vi åkte till mariatorget, där vi skulle till Stellas mamma, men först tog vi ett glas på en scottish pub. De hade jättegulliga vinglas och jag ville sno dem, men jag trodde också att Fredrik Strage var där och det var han inte, så jag blev besviken.
 
väl hos Stellas mamma joinade just Stella och v vi hade en så bra kväll. Vi åt lammspett med en massa röror till, drack fancy vin och pratade mycket om bordet de skulle köpa, hur folk lyssnar på poddar, musik (mest lou reed och echo and the bunnymen), att inte synka livsplan med sina partners och en hel massa annat. Vi åt god cheesecake och hade det bara riktigt bra, och sen åkte vi hem och jag och Stella var zombies typ. Och nu är vi vakna och vilken sekund som helst dyker föräldrarna upp, för nu jävlar blir det balkongfix! Paaaarty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0