Jag vill aldrig höra råd, jag vill spela som jag vill, jag spelar för att glömma att jag själv finnes till

Rubriklåt: Spelmannen med Sofia Karlsson, en fin folk-låt som jag dessutom drömde om inatt. Jag skulle sjunga på min systers dop (alltså Sara skulle döpa sig som vuxen fast hon är ju döpt? ny kyrka kanske?) men kunde inga låtar jag skulle göra så det blev denna. Hade helt glömt det fram till nyligen.
 
Hallå gänget! Jag ligger i sängen och Stella sover, hoppas jag. Jag är törstig och min hjärna försöker få mig att dricka mer cola. Jag säger emot men hjärnan tjatar. Det vore ju så goooott. Men jag måste också sova. Jävla mög. Men ja, igår gick vi in till Husby centrum för att handla, men också för att testa det nya cafféet som öppnat! Där fanns cola på glasflaska och bra bord, så jag vill lära mig hitta dit och jobba där. Det är väääldigt blind-långt dock så jag vet inte. Nu kom Sherlock och la sig på sitt ställe, kan jag berätta. Anyhow, vi kom hem och åt korv stroganoff och tittade på "worst roommate ever" på netflix. Det var två avsnitt om den sjukaste hyresgästen som jag hört om i vad blir det för mord (den meningen makar ingen sense) och vi blev helt förstörda över katter, hype över en cool kvinna och hade det bra. Myslig kväll hade vi.
 
Idag var Stella i tingsrätten och slaktade alltoch jag var här och typ tvättade och pågick. Vi har sen drällt, pratat en massa om vår lilla podd (vi blev delade på en lesbisk instagram idaaaag) och haft det bra. Och jag måste fan sova nu, för på torsdag ska vi upp tidigt så jag måste ordna dygnet. Jag har redan stress över detta. Men det går nog bra säger vi. Ses imorgon I guess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0