Jesus needed a three day weekend to sort out all his bullshit, figure out the treason

Rubriklåt: Bell in santa fe med Halsey, en påsk-referens ju! Geni är jag!
 
Hallå från lägenheten för sista sista sista gången eveeeer! Nu händer det ju! Och jag ska berätta om mitt gosliga liv och igår åkte vi på utflykt med mamma och pappa. Stella körde bil som en queen (serri hon var bäst) och vi åkte till en gård för att äta lunch. Vi åt riktigt goda burgare, iaf pappa och jag, mamma åt påsktallrik och Stella åt pannkakor så vi hade det bra allihop. Det var riktigt fint där och vi drack mystisk läsk och hade det bra. Och sen tog vi oss till Eslövs sybehörsaffär (rimligt mål ja, men Stella behövde en tråd) och sen till flinkmans café, där vi åt kakor och satt ute och hyllade alla gay servitörer (flinkman är en drag queen så det är lite av en grej). Där fanns dessutom en massa coola figurer, typ en cowboyboot i porslin! Och en stor jävla häst i metallskrot, alltså life size! Sjuuuuukaste!
 
Efter denna superutflykt tog vi oss hem och sov som stenar ett tag, men på kvällen researchade vi satan. Vi ska spela in två avsnitt nästa vecka, så vi satt och researchade olika artister, så mysligt! Så jag lärde mig mycket nya grejor och så, och sen sov vi såklart. Och idag har vi varit hos mamma och pappa igen och åt laxrester (mums!), deklarerade (mindre mums...) och umgicks, och nu är vi här. Snart kommer team osby hit och sen lämnar vi skåne imorgon. Men nu ska jag känna lite balkongsol på mitt ansikte tror jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0