Men en blick förändrar allt, jag var kanske ung men inte dum

Rubriklåt: Fotoalbum med Molly Sandén, för jag lyssnar på henne i podd i detta nu
 
Hallå hej, kanske dags att blåga igen ja. Jag har inte gjort särskilt mycket så det är därför jag har varit lite off. Det jag mest har gjort är att lyssna på en massa avsnitt av podden "hemma hos strage", där fredrik strage intervjuar en massa artister och de pratar om musik och grejor. Seriöst jag vill vara en lesbisk fredrik strage det är mitt mål i livet. Jag är ju redan typ det men ska bli ännu mer det, ska bara prata om musik i allt jag gör. Ni ska veta att varje avsnitt av homohits går åt till att jag tvingar mig att hålla käft om hundra tusen saker jag vill berätta. Det går ju inte att berätta allt jag tänker om musik för då får inget annat plats lol.
 
Men förutom musik så mår jag jättedåligt. Mitt dygn är kaos igen, som ni ser, och jag har haft sån sjuk ångest idag. Den bara pågick och pågick heeela tiden blä. Men idag var det också mushmushmush-final! vi gillade båda som var i final, så det gjorde inget vem som vann, men serri vilken hög nivå de hade. Oj vad sugen jag blev på flädersaft nu för övrigt. Det vore så gooottt. Och alltså katterna har varit så fina idag, alla har klängt och goslat. Jossan har legat i sängen med mig flera gånger idag och började bita på mina lurar vilket kanske inte är så bra men det är som the old jossa. Jag är så tacksam att ha henne tillbaka jag vet att jag tjatar men det ääär så. Men ja vad har mer hänt? Jag har pratat mycket med Henrik om hurula och andrea gibson och sånt, och ätit lax med min tjejbo, och drägglat över hur sexig hon är i sin sammetskavaj när hon ska på business things. Satan alltså ni ska vara avundsjuka på mig som har den här ladyn sovande bredvid mig ska ni veta. Varför är alla mina blogginlägg bara rambles nowadays? Flåt, jag ska sova nu istället. Det är nog bra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0