Sweetheart i London, jerie i Paris, älskling i Stockholm naturligtvis

Rubriklåt: Kärlekens små ord med Ulla Billkvist, en ikonisk homohits-banger som vi lyssnade på igår
 
Hallå från stockholms lataste par! Vi ligger i sängen och dräller, eller förlåt lataste trio för Sherlock ligger också här. Vi lyssnar på mord och ska väl snart äta något kanske eventuellt, och igår var också en rätt chill dag. Stella jobbade en del med ett sorgligt vårdnadsfall nu igen, men barnet är i ett bra familjehem nu så vi blev glada! Hoppas han får bo där alltid! <3 förutom det flyttade jag våra glas till glasskåpet för att frigöra lite köksplats, vilket typ inte gick så bra, för de tog inte så mycket plats som jag trodde. Hur fan ska vi få plats med alla våra koppar och annat jox det vill vi kunna! Det är faktiskt ett stort problem! Jag tvättade och pågick, Stella var väldigt trött och väldigt gullig hela dagen (seriöst jag höll på att dö av söt) och på kvällen åt vi maxmat (#snabbmatsvecka) och såg en dokumentär om barnäktenskap. Deeeet vaaaar så sjukt! En pappa lät sin dotter gifta sig med en vuxen man för att mannen gav honom ett flak öl! I usa, i modern tid! Det var helt bananas :( men innan vi somnade fick vi en otrolig presang från livet, nämligen: Jossan kom och la sig i sängen med oss och låg där i typ en timme! Det är det legit sjukaste som hänt för hon har inte ens varit i närheten av det sen vi flyttade! We're getting jossan back <3 det har verkat så i flera veckor nu men vi har inte vågat tro på det. Jag är så lycklig över det! Och nu har vi sovit som fakking stenar, och hmm undrar om någon ringde till mig nu. Det borde jag kolla va. Vi ses imorgon, när jag förhoppningsvis till exempel varit utomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0