Three soft words, a silent prayer, a plea for sweet redemption

Rubriklåt: Three med good harvest, från veckans cirkelskiva
 
Hallå hej! Jag har inte bloggat ordentligt kände jag nu, men det har ju inte hänt så mycket heller. Men detta har hänt:
-Jag har varit oerhört switchy och Emma Black har haft en massa känslor om hur konstigt det är att vara en karaktär i en så kontroversiell grej som harry potter är nu, och lite så. Det kanske vi bloggar om sen, jag vet inte.
-Jag har hittat det sjukaste på länge: "shifting realities". Det är folk som upplever att deras undermedvetna kan hamna i en annan verklighet när de sover, alltså inte lucid dreaming utan en planerad annan verklighet som ska kännas helt på riktigt. Bliiir såååå obehagad. Som EB sa: "I, the daughter of Sirius Black, think this is too cringe." då är det illa.
-Vi har inte lämnat hemmet som ni nog förstår, men har ändå haft det mysligt. Ätit korv som vi ofta gör, skrattat åt knäppa grejer och pågått.
-Jag har känt en sån samhörighet med mina twittervänner. Det känns så coolt att jag faktiskt har träffat vänner där? So blessed
-Jaha, nähä, det här blev mest ett litet hej. Ses väl imorgon, då...ska vi åtminstone ut tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0