Upp och hoppa Jesus, Come on, ny ska hela jävla gänget ner på stan

Rubriklåt: Upp och hoppa med jävlaranamma, en banger från den bästa (och kanske enda) påskskivan
 
Hallå från ett soligt tåg! Seriöst solen strålar och det är så jävla fantastiskt. Vill gifta mig med solen men detta vet ni. Så nu ska jag berätta om gårdagskvällen med team osby som kom och hängde. Vi lyssnade på påskskivan och sjöng med alternativt glömde bort vad fan som hände i låtarna (sjuka grejer hände). Sen solade vi lite på balkongen (rip den fina balkongen I am heartbroken), beställde mat från kryddan och pratade om vad som hänt i våra liv (inte mycket alls), musik såklart och annat jox. Maten var svingod och vi fortsatte pladdra, även om jag literally inte kunde säga ett enda ord ordentligt. Oklart vad det var för fel på mig. Vi åt stjärnor (aka mormorchips) och jag och Annoushka drack bubbel med stor pasion som man bör, Robert och jag cirkelpratade som vi alltid gör och alltså jag har saknat dem! <3
 
Efter lite felix och sånt sov vi och idag är vi på tåget helt enkelt. Bebbar sjunger bakom oss och när vi satte oss var en tjej jätteledsen på andra sidan gången. Hon grät i telefon med någon och jag ville krama henne :( hon lät så söndrig liksom! Lilla tjejen <3 och ja, nu sitter vi här och snart är vi hemma. Med kattornaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0