By the rivers that run through our homesteads, by myth and modal melody

Rubriklåt: Rivers med Frank Turner, för vi lyssnade på skivan den kommer ifrån idag
 
Hallå från sängen! Vi ska snart sova och Stella tittar på dr phil. Det är om en sekt som verkar lame. jag meddelade henne nu att jag är sugen på masariner. Det har jag varit hela dagen. Måste köpa såna känner jag. Och idag har varit en okej dag tycker jag. Jag har sovit lagom mycket (för mig), twittrat en del med bra folk, bakat mig själv i solen på balkongen och chillat, och sen kom min tjeja hem. Hon var helt slut som vanligt, men efter ett tag lyssnade vi på Frank och fixade sallad. Den blev god och jag hade tsatsiki på den så den blev extra pang-god. Sen poddade vi och det kändes "bra i magen" för första gången på riktigt länge, det blev ett bra avsnitt!
 
Och sen var det dags för en stor grej: jag skulle se en saw-film!  Äntligen! Det är ju Stellas största specialintresse, så nu skulle jag få se what the fuss was about. Alltså jag fattar inte skräckfilmer. Alla dör, så man bryr sig inte om någon, och det finns typ ingen dramaturgi! Det är liksom bara folk som dör! Okej inte bara, men tyyyp. Det var konstigt, men vi hade kul och döpte om alla karaktärer och tramsade. Det var gosligt och Stella mådde bra, vilket fan är värt alla dåliga filmer i världen. Och nu är det sömn-time bestämmer jag, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0