Cause I want you so much but I hate your guts

Rubriklåt: Landfill med daughter, en fin låt som jag lyssnade på innan och alltså det var exakt så jag kände varje gång jag var kär i en kille. Typ i alla fall.
 
Hallå gänget! Jag har bloggat lite dåligt, för det händer ingenting. Jag har inte lämnat huset sen vi kom hem, for one thing. Jag har hanterat värmen, suttit på balkongen, ätit glass, tittat på the fosters, läst extra jobbiga fosterböcker (just nu om en munchhausen by proxy-mamma) och haft det bra. Och nej, för övrigt, jag hade inte tänkt på att jag först läste fosterböcker och sen tittade på just the fosters, det slog mig efter ett tag. Smart är jag. Vi har också tittat på de sista avsnitten av vi eller aldrig, och alla paren ville vara ihop. ...fast dem jag trodde mest på gjorde slut efter programmet tydligen? Stabilt. Båda flatparen höll ihop, vilket förvånade mig, för de var fan inte hållbara imo. Och nu fixar Stella fruktsallad till sina luncher och jag läser bok. Det är kul, för det känns inte som om jag läser alls men har också läst typ trettio böcker eller nåt i år? men det känns inte som om det räknas, oklart varför. Kanske för att det inte hjälper mitt skrivande. Det är liksom bara kul och intressant, inte viktigt. Det är knäppt. Men ja, det är det som har hänt i mitt lilla liv, hoppas det finns mer att berätta snart lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0