She was his mother and his lover and his wife, now she wants the luxury of her own life

Rubriklåt: Make them apologize med Ani Difranco, en av de bästa arga låtarna jag vet
(Ja två inlägg i rad det blev så)
 
Hallå från maj! Och Gertrude the robotdammsugare som håller och för fullt vilket jag tycker är störigt för jag gillar inte henne. Eller ja jag gillar henne men hon låter jättehögt! Och jag ska blåga nu innan jag åker iväg vilket jag väl redan borde gjort men that's who I am tydligen. Och igår träffade jag och Stella Jonas, hennes egenvalda pappa ifall ni hade glömt vilket ni nog hade. vi sågs på hans bästa sushiställe och jag åt de godaste kycklingspetten i Sverige, så jag var nöjd. Vi pratade om svensk hiphop, killar som lyckas begå brott efter en vecka i skolan, att köpa en båt bara sådär (vilket hans tjej nu har gjort) och annat trams, och som vanligt var det svinkul att träffa honom. Och sen åkte vi hem och spelade in en bra men något kaosartad podd, men vi var så trötta att vi knappt kunde prata. Så vi sov som stenar och idag har jag väl mest ätit, samlat kraft och vilat, och nu måste jag verkligen get it together. Jag borde tömma diskmaskinen innan jag åker också. Typan. Det är inte lätt att vara memma, eller jo ganska lol. Vi ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0