That's the way that it ends, but there was a time when she and I were friends

Rubriklåt: The way it goes med Gillian Welch, för det är en otroligt folkig dag idag
 
Hallå från lilla soffan! Jag ska snart åka (inte på nåt särskilt spännande) och ska blogga om min tid här i lägenheten. Jag har inte varit ute sen bröllopet kom jag på nu men vem behöver gå ut. Jag, om en kvart, men aja. Vi hade family dinner igår och åt svampsoppa, för det ska vara förrätt på Saras bröllop och vi ville testa viner till. Så det blev vinprovning till maten och när det sista vinet skulle öppnas ropade Sara "Emma, sensory bottle!" och visade mig att det såklart var sammetsvinet. Det är ju mitt vin! Mamma och pappa hade aldrig sett det. Vi pratade såklart non stop om bröllopsgrejer, typ blommor på borden (det ska man tydligen ha), hur man gör skyltar på bästa sätt, vilka uppdrag som fanns kvar att ge ut och en massa annat. Det låter otroligt jobbigt att gifta sig ska jag ändå säga. Så många beslut! Blir utbränd av bara tanken. Men när de hade åkt hem satt jag mest här och läste, och idag har pappa varit sjuk och mamma jobbat så ingen har haft särskilt high spirits lol. Jag har mest researchat och tittat på the fosters och varit en blobb, vilket jag ju ofta är. Blogg-blobben Emma har nu bloggat, ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0