Vi lagade en container-stol och en kyckling

Hallå gänget! Rubriken idag är en mening jag och Stella läste igår och alltså? Visst låter det som att 1) det är en levande kyckling, 2) de lagas på samma yta och 3) de ska användas till samma sak? Det är en absurd mening! I can not let this go! Men ja, jag sitter här och chillar och Gertrude (vår robotdammsugare som vi har väckt till liv) pågår och kämpar så jag måste hela tiden fokusera på om hon fastnar nånstans...vilket hon inte berättar, hon bara står vid en tröskel och ser dum ut tills jag räddar henne. Så jag får gissa. Men ja, sen sist har jag mått ganska sämst faktiskt. Jag har sovit, kramat min tjej, ätit en otroligt god vaniljmunk (det var gårdagens enda highpoint) och kämpat på. Oj vad gör hon nu därute? Gotta check on her. Okej jag har ingen aning men hon verkar funka. Very stressful she is. Men ja, vad mer kan jag berätta? Jag mår lite bättre nu men vi får väl se. Jag har tittat på jättemycket the fosters och alltså this show är så jävla konstig. Jag förstår helt att ingen gillar den, jag gör knappt heller det men alltså lesbian moms liksom. Så, det var ett litet hej från mig, hur mår ni? Vänta detta är inte en two way communication emma men jag kände för att fråga. Ses imorgon säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0