And yeah, it's a war, it's the goddamn fight of my life and you started it

Rubriklåt: Ivy med Taylor Swift, för jag lyssnade på evermore igår och det är den vintrigaste skivan of all time
 
Haj haj snart åker vi till skåne! Här ska det firas jul! Och det är väl en jävla tur för vi mår helt jävla fruktansvärt. Det är bäckmörkt i våra små liv ska jag meddela. Det tar fan emot att säga, men så är det. Efter blogget hade jag såklaaart en vaknatt, så det var okul och jag stapplade till läkaren på morgonen igår som om jag drömde. Men läkaren var jättesnäll och ganska söt måste jag säga, och jag fick nytt venla-recept woop och hade det bra. Vi kom hem och jag sov i hundra år, och sen mådde vi skit. Vi åt gröt och spelade in en nyårspodd som jag knappt vet vad som hände i och alltså vi var såna spillror. Jag somnade före Stella så det säger fan allt tycker jag. Och idag har vi packat och kämpat på, lyssnat på tack för insläpp och eh ja. Det här var inte ett bra blogginlägg. Ses från lund då blir det nog bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0