But I don't need a perfect mirror, I don't care for queens and kings, we're all free and we're all perfect when lady stardust sings

Rubriklåt: Lady stardust med Lisa Miskovsky, som spelades i alla mot alla igår och det är en så otrolig låt det måste alla veta
 
Hej hallå, det är...mycket nu. Alltså inte egentligen, det händer ingenting, men det är mycket i livet. Det mesta är jobbigt men jag är väl okej efter omständigheterna tror jag. Och det är ju uppenbart att det är mycket för jag glömde berätta mina känslor om så mycket bättre igår! Jag hade för fan en rubrik som refererade till det och så ba sa jag inget? Que pasa? här kommer lite tankar:
-Anne-lie var ju otrolig vad fan är det om? Vem har dålt att hon var punkare för mig? Hennes tolkning var ju fire också, alltså inte nåt jag vill lyssna på men vilken banger!
-Men Danielas vandraren var ju det viktigaste. Och alltså...jag gillade texten massor men vad var det konstiga tekno-breakdownet? såhär, det var en cool idé, men håll då låten i shuffle efter första breakdownet! that's why boten anna works daniela!
-Generellt mycket upptempo i det här avsnittet, ändå festligt. Måns tog i och John...ja alltså heroes var väl nice men jag ville ha upp den lite i tonart.
-Vad fan nordman kan håkan hemlin ba sluta sjunga. Men nyckelharpan är otroligt vacker och älskade Pys story om att anne-lie ringt och sagt "hallå din gamla hora!" icon.
 
Så eh ja vad mer har jag varit med om? Jag frågade Stella nu vad som hänt och hon sa "vi har varit hemma och vibeat och sovit." okej ja. Min highpoint var nog när jag läste högt ur en kostrådsartikel på konstiga dialekter för artikeln var helt jävla batshit. De använde ordet kista istället för mage vad fan? Det kan man ju inte bara göra? Jag har klurat på boksaker och researchat till podden men alltså nästa vecka kommer bli fruktansvärd rent poddmessigt. Ni kommer alla bli wrecked av allt trauma har jag en känsla av, om jag kan läsa en bok jag behöver. Jag jobbar påre. Annars har jag kämpat mig fram, vi har ätit god mat som vi har lyckats laga, vi har ändå haft det rätt bra. Imorgon lär bli...en dag, men vi får väl se då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0