Cause I promised I would constantly love you until the day I die

Rubriklåt: No smile med I blame coco, från den ultimata nyårsskivan för maj
 
Hej hallå jag mår: obra. Men vi ska gå ut ikväll och det ska bli kul. Det blir kul för det måste! Men igår tog vi oss också iväg och till Onna för middag. Vispen och Rakel kom också dit och det var så mysligt! Vi åt goood lax och potatisgratäng (note to self: ät mer potatisgratäng) och pratade om livet och väldigt mycket npf-grejor. Rakel har tydligen highkey nördat ner sig i det och hade myyycket kunskap vilket var kul. Vispen var lika frank som hon brukar vara och vi fick en kladdkaka med kola som var så gooood! Livet!
 
Vi åkte hem och hade lite gråtstund som man har ibland, men vi åt paradischoklad och gosade och sov. Och idag har väl ingen av oss varit på topp men vi har spelat in podd (väldigt oklar sådan) och kämpar väl på. Jag tröskar med årslistan i slow motion och mår röv men det blir kul med fest! Jag gillar fest och min tjej har en sexy black dress och glittrigt ögonsmink så det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0