En random blogglista från lääänge sen det blir kul

Gillar du blåmögelost?

Naaaaj. Hatar typ all ost. Förutom mozzarella mmm.

Hot dogs eller hamburgare?

Helt olika matar ju! Korv med bröd är ju det bästa men hamburgare mmm…får nog bli hamburgare. Det är svårt detta och tydligen viktigt.

Vad dricker du på morgonen?

Te om Stella är hemma, annars typ cola för jag äter lunch när jag vaknat lol. Men är en juice-gäri egentligen. Saknar juice.

Favoritläsk?

Cola såklart, men älskar så mycket läsk. Julmust, päronsoda, sprite, hallonsoda, älskar läsk yall.

Dusch eller bad?

Var en badtjej under hela uppväxten men nu när jag har badkar igen badar jag inte? Tf is up with that har typ glömt hur man gör?

Har du en pistol?

Gud detta är så 00-tal I love it. Eh ja nej.

Hur många tv finns i ditt hem?

En, tyvärr. Den används inte ens. Vi borde ha en cromecast säger Sara men orka.

Whisky, tequila eller vodka?

Inget av det egentligen men vodka kanske? Jag sa innan idag att jag är ”för bräcklig för tequila” såatteh.

Favoritdag i veckan?

Lördag är det nog nowadays, Stella är hemma och just nu är det smb juuu <3

Kan du göra 100 armhävningar?

Ingen borde kunna deeet!

Favoritfärg?

Liiila!

Tror du på spöken?

Alltså ja tror som i ”seems legit”, men inte som i att det påverkar mig.

Regn eller snö?

Avskyr båda men I guess regn? Inomhus är det nice iaf

Värsta smärtan?

All smärta är ju vidrigt men har inte haft nån sån riktigt hemsk…än.

Piercingar?

Inga. Ska man skaffa en mayhaps? …nä.

Religiös?

Nä. Verkar mest jobbigt.

En sak ni inte vet om mig:

Men hjälp vad svårt! Ni vet ju allt! Okej: Jag har så mycket mer tvångstankar än vad jag låtsas om. Inte på ocd-nivå obvi men måste hela tiden övertala mig själv att jag inte måste följa en massa tramsiga regler.

Gillar du att dansa?

I rätt stämning absolut, men den stämningen är svår att få till.

Gillar du camping?

Nej. Vill vara inomhus goddammit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0