Igår när jag var ute på krogen så träffa jag Jesus, han satt där och tog en öl helt själv

Rubriklåt: Hälsa gud med miss li som jag hörde på vägen hit och dessutom verkar bli precis så mycket av en mh-banger som Onna trodde
 
Hallå från onnas hem! Japp jag är här igen, man kan tro att jag har flyttat in. Men det har jag inte, jag är bara här för mh-häng för det måste man! Musikhjälpen alltså. Just nu mobbar jag Oscar Sia (oskar? idk bro) för att hans satsmelodi går all over the place. Det får jag säga för det gör min med. Vi pratar om vilka våra bästa låtar med riktigt dåliga artister är, just nu sean mendez och vi har inte samma konstaterade vi. För Onna har fel och jag har rätt. Men ja, vad har hänt sen sist...jag har mått dåligt mest. Igår låg jag mest i sängen och kom typ inte upp förrän på kvällen. Friskt va. Vi tittade på alla mot alla, åt korv som vi ofta gör, kramades och så läste vi i boken om Staffan Hildebrand som vi gör nu. Den är kul, för det är mycket punkgrejer i den och också fuck you Staffan din äckliga pedofil. Det var så många pedofiler out and about hela tiden? Liksom folk visste att de tände på unga pojkar (seriöst om man tog en shot varje gång de säger "unga pojkar" i boken hade man dött) men de fick ändå vara med dem? Sjukt i huvet. Så det är vad jag har tänkt på lol, förutom mitt eget jävla liv, och nu är jag här. Och jag är trött som en anka och det är svinkallt, men jag mår ändå helt okej. Ses imorgon när jag kanske har mer att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0