In this California king bed we're ten thousand miles apart

Rubriklåt: California king bed med Rihanna, som jag och Stella pratade om nyss bara
 
Hallå jag är hemma igen! Och trött som fan så snart ska jag sova som en liten bebis hoppas jag men jag har sovit så jävla konstigt lately sååå vi får se. Men igår hade vi ju mh-häng och det var jättegosligt. Vi åt kycklingpasta (med jättesmå pasta-bokstäver what's up with that), underhölls av buren och spårade helt ur när det var jullåtstimme. Felis navidad spelades och jag råkade börja sjunga en egen version som hette "skräp på en hög"...tyvärr var jag tvungen att köra hela låten på detta sätt och satan vad enformigt det var. Men jag kunde ju inte bara sluta! Sen gjorde Onna en otrolig tolkning av tänd ett ljus där hon försökte immitera sångarna och det var riktigt likt (och hilarious). Mycket starkt liv. Sen sov hon och jag kunde min vana trogen inte sova till radion, men vid halv fem slocknade jag till slut. Det är ändå nice att kunna kolla på låtlistan exakt när man somnar.
 
Idag fick jag ägg och bacon-frukost och sen har hon jobbat och jag chillat mest. Hon var på terapi och jag sov som en bebis och ganska snart efter det åkte jag hem, eller ja nästan hem, till Kista. Där mötte jag Stella och hennes mamma och vi köpte glyhvein på systemet (av en underbar personal-person) och hängde på espresso house (chailatte mmm!) där vi pratade om mytomaner och andra töntar. Sen åt vi middag på brödernas (älskar deras lokal för det är lugnt och snelt) och vi pratade om julen, skånska tanter och lite allt möjligt, och sen åkte vi hem till oss (utan mamman i fråga). Vi har tyvärr sovit en del på kvällen som idioter, så vi får väl se om vi kan sova nu, men jag hoppas! Sömn är life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0