Jag känner mig som Kalle Anka på syra

Rubriklåt: Aldrig vart i Malmö med maskinen, från veckans cirkel-hopkok
 
Hallå här sitter jag och väntar på att Robert ska ringa för pottersnack. Men han ska ""ta emot en tvättmaskin"" som en tönt och jag tycker att han ska sluta med det för det är töntigt! Det är det kanske inte men ändån. Och jag ska berätta om igår, den långa långa dagen! Jag hade ju inte sovit särskilt mycket som jag sa, men jag kämpade på och det var värt det för Skogis kom hiiit! Blessed! Vi åt korvlunch ("så gott med cola och korv!" välkommen hit) och sen donuts (!) och pratade om våra mest red flags, pink room-pojkvänner och ännu värre reddit-pojkvänner, våra jul-upplevelser och en massa annat. Vi drack lite eftermiddagsvin och hatade på svinen som sa upp Stella och hade det bra, men sen var vi tvungna att skiljas åt.
 
Vi åkte till Stellas mamma för julfirande med alla tillhörande barn och flickvänner / fruar (sjukt att folk är gifta I can not). Vi fick svingod jordärtskockssoppa och sen en massa olika smörrebröd. Det var gott och kul och vi pratade om Elis sjuka växthustatuering, cola på olika sätt och thåström (när halva bordet pratar om cola och halva om thåström huuuur hantera!), och sen fick vi riktigt god pannakotta med apelsin som var såååå goood. Så det var trevligt, men satan vilken ångest jag hade. Det var absurt. Så när jag kom hem var jag en liten frusen boll, så jag läste harry potter och sen sov jag som en liten bebi. Jag är fortfarande jättetrött trots hundra års sov och vafan Robert har inte ringt än! Snart hinner jag ju inte prata med honom ens! Aja, ses väl imorgon när vi har varit borta igen god save us från allt hem-lämnandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0