Kan vi va oss själva, kan nån annan det?

Rubriklåt: Nala med Daniela Rathana, en melodiskt perfekt banger och vi måste hylla Daniela nu när hon är med i smb
 
Hallå jag är en person igen! Jag har sovit gärnet och vilat ännu mer. "Den här dagen är borträknad", sa jag till Stella innan och hon håller nog med för just nu sover hon. Och jag ska berätta om igår! Jag lämnade ju er i min monsterfylla och ja alltså jag mådde ej bra igår. Vaknade och kände mig off som fan men tänkte ändå att jag skulle klara det, så jag och Onna pratade om tomteboda och lyssnade på julmusik en stund. Sen gjorde Onna grötfrukost och jag var taggad, men när jag reste mig upp blev det uppenbart att kräk skulle kräkas. Men alltså, I recommend that. För direkt efteråt kunde jag äta den godaste gröten i hela världen! Den blev perfekt och Onna borde vinna nån slags gröt-tävling.
 
Vi chillade mer och lyssnade på mycket bluegrass, och sen åkte vi till lesbisk makts adventsfika. När jag gick ut trodde jag att detta var en jättedålig idé, men det var svinkallt vilket typ hjälpte och sen när jag kom in i lokalen utbrasst jag "här är det snällt!" för det är det. Vi fick gott fika och hamnade först med en skånsk tjeja som pratade med Onna om cykling och sen med ett par kompisar som vi fastnade med. Vi hade så mysligt! Vi pratade om dumma frågor normfungerande ställer, vad man kan lära katter, våra specialintressen, hur föräldrar reagerar på utkommanden och en massa annat. Så jävla mysigt var det! Det går typ inte att förklara riktigt men det var så tryggt. Sen åkte jag hem och slocknade ett tag med min tjeja och vi hade en goslig kväll in general. Men jag har varit så trött och off och förvirrad. Men nu ska jag väcka Stella så vi kan laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0