mini-nyårslistan 2022 (it's pretty sad)

Gjorde du något 2022 som du aldrig gjort förut?

-Gick på fyra bröllop på två månader, det var också en upplevelse.

Bästa köpet?

-Vår nya soffa! Och min sammetsmorgonrock men det var tekniskt sett i slutet av 2021.

Vad var sämst?

-Ensamheten.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

-Ledsnare tror jag. Det har inte varit lätt.

Vilka länder besökte du?

-Belgien, i 24 timmar lol

Favoritprogram på tv?

-Alla mot alla har vi sett otroligt mycket.

Vad önskar du att du gjort mindre?

-Suttit hemma själv.

Vad önskar du att du gjort mer?

-Levt! Och skrivit.

Bästa minnet från 2022?

-Det är nog när vi sjöng kör på Saras och Benjamins bröllop och de hade gift sig. Pretty iconic.

Vilken var din största karriärsmässiga framgång?

-Homohits är väl ingen actual framgång men vadå jag gjorde 51 avsnitt podd! Och min bok blev översatt!

Största framgången på det privata planet?

-Inte nåt särskilt tror jag, det har inte hänt så mycket lol

Vad spenderade du mest pengar på?

-Ubers till blindhuset och beställmat som vanligt. Och en soffa dådå.

Något du önskade dig och inte fick?

-En bok…I guess.

Största misstaget?

-Hmm, kan inte komma på några direkta misstag. Klurigt, det handlar ju mer om vad jag inte gör än vad jag gör tycker jag.

Mest stolt över?

-Att jag har försökt en del med matlagningen, och podden! Podden är jag jävligt stolt över!

Vad ser du mest fram emot under 2023?

-Spela in mer podd, kanske må lite bättre who knows

Vad önskar du dig av 2023?

-Liv. Att kunna vara i världen, det är mest det helt ärligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0