På kvällen blev det kväll, jag blev inte förvånad

Rubriklåt: Reinkarnerad precis som förut med bob hund, mest för att jag och Stella pratade om reinkarnation innan och för att den raden är så rolig
 
Hallå från natten once more! Jag äter chips och lyssnar på en lady som pratar om dåliga bokar på youtube och ofta också Tilda som skickar ljudmeddelanden, just nu mest om sina stelfrusna fingrar för hon var ute i tre timmar. smart va. Idag har jag annars sovit jättelänge och sen kom Stella hem från sin sista dag på svt! Heeejdå svt! Imorgon börjar nya jobbet iiiiiiii! Vi lyssnade på ett mord och drällde och sen åt vi korv (sjukt) och Tilda började skicka sina ljudmeddelanden. Hon hängde med en kompis jag fick höra deras resonemang om apelsintanter, våra blowjob-skills, koreaner (de vill ha koreaner men jag fattar inte) och varför alla killar i tibro är dåliga. De verkar faktiskt dåliga. Nu ska jag snart sova och försöka att inte sova för länge igen, för nu får jag fan skärpa mig. Rip mitt dygn. Men nu är det december, ändå lite hype!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0