tequila and vodka, girl you might be a problem

Rubriklåt: Take you dancing med Jason Derulo, en redig dansdänga som jag och mamma vibeade till idag
 
Hallå från skåne! Jag och Stella sitter i varsin soffa och ska nog snart sova. Vi kom hit igår efter att ha väntat på centralen i en timme utan att veta när vi skulle åka. Men vi fick gå på tåget till slut och kämpade oss genom resan, mest med att hata pappan till de tre små barnen som mamman fick kämpa gärnet med. De små barnen var kaos och vi trodde att hon åkte ensam, men det fanns en pappa! Som bara inte var med sin familj for some reason! Vi hatar honom. Vi kom hursomhelst fram och chillade i rävås-lägenheten, och sen sov vi...eller ja jag somnade vid 04. sååå ja.
 
Idag fick vi perfekta ägg och sen gick jag och mamma för att handla lite sista minuten-klappar på stan. Det gick väl okej och jag hämtade ut nya venla (<3) och sen vilade vi en del för det behövde vi. Stella övningskörde med pappa och jag fikade med mamma och Cia, och sen gjorde vi julgodis och hade det bra. Det blev cornflakeskakor och en variant på mozartkulor, så nur är emma-godiset fixat! Vi Sjöng med till låtar av varierande kvallité och sen kom Sara och Benjamin. Vi åt sushi, pratade om mlm-idioter och allt möjligt annat, och sen såg vi på spåret. Vi fick 41 poäng! Kingar! Och vilken banger-version av circles de spelade! We stan! Så det var min dag, det har varit bra men nu mår jag sämst. Det kommer nog hjälpa att sova för imorgon blir det jul! Just det vi fick några julklappar ikväll också: en kalender med fina bilder som mamma har tagit och en leksak var till katterna. Det stod deras namn på paketen det var gulligt! Och det var allt, ses när julen har julat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0