There's only so much wine that you can drink in one life

Rubriklåt: So much wine med Phoebe Bridgers, som nämner juldagen so it works och också jag har druckit vin idag så eh ja lite rimligt
 
Haj haj från snart sovande memma! Hoppas jag, får igår slocknade jag väl vid 03:30. orkar inte. Men jag tog mig upp för macka med julskinka och ägg och en varm choklad, för att sen sova som en sten igen. Andra gången tog jag mig upp för att researcha gärnet till podden, tittat på hela england bakar och ätit mandelmusslor as one should. Och på kvällen kom Stellas mamma och hennes man hit på middag! Vi åt kyckling i sås (oväntat gott) och sen kladdkaka med lingonfrosting som var ännu mer oväntat god. Vi pratade om Stockholm vs världen, det svenska försvaret, hur kids skriver nowadays och annat jox och det var trevligt. De åkte hem och vi spelade besservisser yaaaay! Stella blev rasande som vanligt och jag och pappa kingade gärnet och vann. Och nu är skåne-julen slut! Vi ska åka hem imorgon och det kommer fan bli nice. Men nu ska jag sova. I truly hope I will.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0