They play country songs in heaven, but in hell we play em loud

Rubriklåt: Going to hell med Adeem the artist, från nya skivan men den här har varit ute ett tag och älskar den!
 
Hallå från överdrivet glada Emma! Ibland ska man ha det så och idag är en sån dag. Vet ni varför? Jo:
-Stellabella har börjat på sitt nya jobb! Hon har ett eget kontor! Ett litet rum där hon kan ha saker! Hennes kollegor verkar jättesnälla! Iiiii!
-Henrik har varit på dejt med en söt tjej och hållit hand och sett Emil Jensen! Förstår ni hur fint detta är Henrik deserves the best!
-Jag har skrivit ett typ bra kapitel på boken ikväll! Det gick bra! Jag kan skriva!
-Adeem the artist har släppt sin nya skivaaaa! Och alltså jag var inte särskilt optimistisk, trodde inte det här skulle funka lika bra, men oh fucking fuck. Det här var en skivjävel det med. Jag är helt wrecked.
-Tilda har skickat massa röstmeddelanden hela dagen och vi har pratat om allt från varför analsex är konstigt till vårt framtida mc-gäng. Det kommer bli lit. Fast nu säger hon att hon har näsblodat över hela sitt badrum. Goddaaaamn.
-Sååå jag har haft ett riktigt bra liv! Men jag kanske borde sova? Det ska man göra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0